Ostujuhis
Üldised tellimistingimused kehtivad Ecolus Kaubandus OÜ (edaspidi nimetatud Ecolus) e-poes www.ecolus.ee (edaspidi nimetatud E-pood) asuvate toodete tellimiskeskkonna vahendusel tellimisel tekkivate õigussuhete kohta.
Lisaks käesolevatele üldistele tellimistingimustele reguleerivad Tellija ja Ecolus vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid, Ecolus klientide isikuandmete töötlemise kord (privaatsus), saadaval SIIN.
Käesolevate üldiste tellimistingimuste, privaatsuse ning kehtivate E-poe Toodete hinnakirjaga on võimalik tutvuda Ecolus Kodulehel.
Toodete tellimise kord
Toodete tellimiseks ei pea Tellija registreerima end Ecolus E-poe kasutajaks. Tellija valib soovitud Toote(d), määrab iga Toote koguse, Toodete eest tasumise ning kohaletoimetamise viisi. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist on Tellijal võimalik tellimus üle vaadata ning muuta esitatud tellimust. Pärast tellimuse üle vaatamist Tellija kinnitab tellimuse.
Kõik E-poes näidatud Toodete hinnad sisaldavad käibemaksu. Tellitud Toodete hinnale lisandub Toodete kohaletoimetamise tasu vastavalt Tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile. Toodetele on võimalik järele tulla ka Ecolus poodi poe lahtiolekuaegadel, kui on tulnud kinnitus e-mail toodete komplekteerimise kohta.
Tellija poolt kinnitatud tellimuse eest on Ecolusele võimalik tasuda internetipanga lingi abil. Tellija ja Ecoluse vaheline leping loetakse sõlmituks pärast seda kui Tellija on Tellimuse kinnitanud ja Ecolus on edastanud Tellijale Tellimuse kinnituse. Tellimus jõustub Ecoluse poolt Tellijale Toote välja saatmisega.
Toodete kohaletoimetamine
Tellitud Tooted toimetab Ecolus Tellijale vastavalt Tellija poolt tellimuse esitamisel valitud viisile: kas Omniva, SmartPOSTi, või DPD pakiautomaadi/kulleri kaudu.
Kohaletoimetamise viisi valib Tellija tellimuse vormistamisel. Kohaletoimetamise hinnad on fikseeritud hinnakirjas, mis on Tellijale nähtav Tellimuse vormistamisel.
Toodete kohaletoimetamise aeg:
Toode toimetatakse Tellijani 1 – 3 tööpäeva jooksul peale tellimuse kinnitamist. Juhul kui kohaletoimetamisel esineb viivitusi, võetakse Tellijaga esimesel võimalusel ühendust. Tellija saab e-posti teel kinnituse kui pakk on poes valmis.
Tellimuse pakiautomaati saabumisel saadetakse Tellija mobiilile ja e-posti aadressile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile avaneb pakiautomaadi uks ning Tellija saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi, Omniva ja DPD pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saatmisest Tellija mobiilile ja/või e-posti aadressile. Väljastamata pakkide kohta saadetakse Tellijatele täiendavalt 2 meeldetuletussõnumit. Kui Te pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele.
Tarbija õigus tellimusest taganeda
Tarbijast Tellijal (edaspidi nimetatud Tarbija) on õigus tellimusest põhjust avaldamata taganeda alates tellimuse tegemisest kuni Toodete kätte saamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul, kuid seda ainult juhul kui toode on avamata. Tellimuse tühistamiseks tuleb Tellijal saata vastavasisuline e-kiri aadressile info@ecolus.ee
Juhul kui Tellija taganeb tellimusest, siis kohustub ta tagastama avamata, kasutamata ning kahjustamata Tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul paki kätte saamisest. Tellija peab tagastama tooted Ecolus lattu. Tellija kannab tellimusest taganemisel Toodete tagastamise kulud. Ecolus tagastab raha hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul peale tagastatud kauba kontrolli, veendumaks et toodet ei ole avatud ega kasutatud. Samuti peab toote pakend olema rikkumata.
Kui Tellija poolt tagastatud Toode on kasutatud, siis on Ecolusel õigus nõuda kahju hüvitamist Toote müügihinna ulatuses. Nimetatud summa arvatakse maha Tellijale tagastatavast summast.
Ecolus tagastab Tarbijale saatmise kulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega, vale, vigastada saanud toode või see ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele.
Tellija õigused
Tellijal on õigus tellida Tooteid E-poes Ecoluse poolt sätestatud hinnaga ja fikseeritud tingimustel. Tellijale saadetav Toode peab olema korrektne ja komplektne ning vastama Ecoluse poolt fikseeritud tingimustele.
Tootel puuduse olemasolu korral asendatakse Toode sama tootega, välja arvatud juhul kui vastavat Toodet ei ole enam müügil. Kui vastavat Toodet enam ei ole müügil, siis Tellija valikul Toode asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Tellijale Toote maksumus. Tellijal on õigus Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
Tellija kohustused
Tellimuse vormistamisel on Tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, täpne aadress, kontakttelefon ning võimalusel e-posti aadress.
Juhul, kui Tellija ja Toote saaja on erinevad, peab Tellija esitama andmed ka saaja kohta. Kui Tellija esitatud andmed on vigased ja/või mitte-täielikud ei garanteeri Ecolus Toote tellimuse nõuetekohast täitmist. Võimaluse korral võtab Ecolus Tellijaga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.
Tellimuse vormistamisel kinnitab Tellija, et on nõus käesolevates üldistes tellimistingimustes sätestatud tingimustega ning kohustub neid täitma.
Ecoluse õigused
Ecolusel on õigus muuta käesolevat Üldiseid tellimistingimusi ilma ette teatamata avaldades uued kehtivad tingimused Internetikeskkonnas. Ecolusel on õigus igal ajal ette teatamata muuta E-poe hinnakirja avaldades uue hinnakirja Internetikeskkonnas. Ecolusel on õigus tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud ekslikult vale hind. Juhul, kui Tellija ei täida maksekohustust korrektselt, on Ecolusel õigus avaldada Tellija andmed maksehäirete registris.
Ecoluse kohustused
Ecolus kohustub Tellijani toimetama korrektse ja komplektse Toote(d) ning vastu võtma ja dokumenteerima kõik Tellija pretensioonid. Ecolus kohustub Tellija pretensiooni lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni põhjused on Tellijast mittesõltuvad. Juhul, kui pretensiooni põhjus on Tellija põhjustatud, peab Tellija selle koheselt kõrvaldama. Ecolus kohustub välja vahetama Toodete praakeksemplarid.
Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta ja Tellija soovib jätkata kaebuse esitamisega, siis on Tellijal õigus pöörduda Tarbijakaitseameti Tarbijavaidluste komisjoni poole aadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 või veebiaadressil www.komisjon.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.
Küsimuste tekkimisel kirjutage e-posti aadressil info@ecolus.ee.
TAGASTAMINE
Tellijal on õigus tellimusest põhjust avaldamata taganeda alates tellimuse tegemisest kuni Toodete kätte saamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul, kuid seda ainult juhul kui toode on avamata ning kahjustamata. Tellimuse tühistamiseks tuleb saata vastavasisuline e-kiri aadressile info@ecolus.ee.
Juhul kui Tellija taganeb tellimusest, siis kohustub ta tagastama kasutamata ning kahjustamata Tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul paki kätte saamisest. Tellija peab tagastama Tooted Ecoluse lattu. Tellija kannab tellimusest taganemisel Toodete tagastamise kulud. Ecolus tagastab raha hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest arvates.
Kui Tellija poolt tagastatud Toode on kasutatud, siis on Ecolusel õigus nõuda kahju hüvitamist Toote müügihinna ulatuses. Nimetatud summa arvatakse maha Tellijale tagastatavast summast.
Ecolus tagastab Tarbijale saatmise kulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega, vale, vigastada saanud toode või see ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele. Tootel puuduse olemasolu korral asendatakse Toode sama tootega, välja arvatud juhul kui vastavat Toodet ei ole enam müügil. Kui vastavat Toodet enam ei ole müügil, siis Tellija valikul Toode asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Tellijale Toote maksumus. Tellijal on õigus Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
KUIDAS TELLIDA?
Kuidas e-poes osta?
Valige soovitud toode. Vajutades nupule “Telli” läheb valitud toode automaatselt ostukorvi. Ostukorvi sisu näete lehekülje päises asuvas ostukorvis, kus saate muuta toodete koguseid ja vajadusel tooteid nimekirjast kustutada. Kui tellimus on koos, vajutage nupule “Mine kassasse”, sisestage arvelduse andmed ja valige kohaletoimetamisviis. Valige sobiv makseviis ja tasuge tellimuse eest. Pärast makse sooritamist vajutage kindlasti nupule “Tagasi kaupmehe juurde”. Tellimust hakatakse täitma peale makse laekumist.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Kui Sinu tellimus ületab 50€, toimetame selle pakiautomaati tasuta.
Omniva toob tellimuse pakiautomaati saatekuluga 3.35 €
Omniva kuller toob paki kohale 7.35 €
SmartPOST toob tellimuse pakiautomaati saatekuluga 3.00 €
SmartPOST kuller toob paki kohale 4.99 €
DPD toob tellimuse pakiautomaati või -poodi saatekuluga 3.35 €
Makseviisid: Swedbank, SEB Pank, Luminor Pank, COOP Pank, LHV Pank, N26, Citadele Pank, Apple Pay, Google Pay ja krediitkaart.
PRIVAATSUS
Kliendiandmete töötlemise põhimõtted
Käesolev dokument määratleb Ecolus Kaubandus OÜ käsutuses olevate kliendiandmete töötlemise eesmärgid, koosseisu, töötlemise ning salastatuse.
Kes on klient?
Isik, kes on astunud Ecolus Kaubandus OÜ-ga lepingulisesse suhtesse.
Mis on kliendiandmed?
Kliendiandmed on igasugune info, mis on Ecolus Kaubandus OÜ-le oma kliendi kohta teada (nt kliendi nimi, kontaktandmed, tehingute andmed).
Mis on kliendiandmete töötlemine?
Kliendiandmete töötlemine on igasugune kliendiandmetega tehtav toiming (sh kliendiandmete kogumine, salvestamine, korrastamine, säilitamine, muutmine, avalikustamine, juurdepääsu võimaldamine kliendiandmetele, päringute ja väljavõtete tegemine, kasutamine, edastamine, ristkasutamine, ühendamine, sulgemine, kustutamine ja hävitamine).
Kes on kliendiandmete töötleja?
Kliendiandmete töötleja on Ecolus Kaubandus OÜ. Kliendiandmete volitatud töötleja on Itella SmartPOST OÜ, AS Eesti Post, AS DPD Eesti ning maksete teostamiseks edastame vajalikud isikuandmed ka makselahenduse pakkujale Montonio.
Milline on kliendiandmete töötlemise eesmärk?
Ecolus Kaubandus OÜ töötleb kliendiandmeid selleks, et täita kliendiga sõlmitud lepingut, kaitsta oma rikutud või vaidlustatud õigusi ning paremini mõista klientide ootusi ning seeläbi pakkuda kliendile sobivaid, kvaliteetseid teenuseid.
Millistel juhtudel Ecolus Kaubandus OÜ avaldab kliendiandmeid?
Kliendiandmed on salajased, neid ei väljastata ning neile ei võimaldata Kolmandate isikute poolt ligipääsu, ilma Kliendi eelneva nõusolekuta, v.a seadustes ettenähtud juhtudel.
Kuidas Ecolus Kaubandus OÜ kasutab kliendiandmeid teenuste pakkumisel?
Ecolus Kaubandus OÜ saadab Klientidele Ecolus E-poe pakkumisi.
Kliendil on õigus igal igal ajal Ecolus Kaubandus OÜ-ga ühendust võtta, et teatada oma soovist personaalseid pakkumisi mitte saada.
Kuidas muuta oma kliendiandmeid ja taotleda nende töötlemise lõpetamist?
Kliendil on õigus tutvuda oma kliendiandmetega e-posti info@ecolus.ee vahendusel. Kui kliendiandmed on muutunud või muul põhjusel ebaõiged, peab klient sellest teatama.
Kliendil on õigus nõuda oma andmete töötlemise lõpetamist ja/või kogutud andmete kustutamist, kui vastav õigus tuleneb isikuandmete kaitse seadust või muust õigusaktist.
Kust saab täiendavat infot kliendiandmete töötlemise kohta?
Kui soovite oma kliendiandmete töötlemise kohta põhjalikumat selgitust, siis kirjutage e-posti aadressil info@ecolus.ee.